Harmonogram školního roku
ŠKOLNÍ ROK 2024/25
Organizace šk. roku - Kalendář - Časový plán hodin - Schůzky - Svátky
Organizační systém
- stupeň 28 tříd
- stupeň 18 tříd
Přípravná třída 2 třídy
školní družina 17 oddělení
školní klub 2 oddělení
Počet žáků: 1125
Organizace školního roku
vyučování začne 2. září 2024
první pololetí skončí 30. ledna 2025 (vydávání výpisu a u SH vysvědčení za I. pololetí)
druhé pololetí skončí 27. června 2025 (vydávání vysvědčení)
29. a 30. října 2024 - podzimní prázdniny
31. října a 1. listopadu 2024 - ředitelské volno
23. prosince 2024 - 3. ledna 2025 - vánoční prázdniny, vyučování začne v pondělí 6. ledna
31. ledna 2025 - pololetní prázdniny
10. února - 16. února 2025 - jarní prázdniny
17. dubna 2025 - velikonoční prázdniny (18. 4. Velký pátek, 21. 4. Velikonoční pondělí)
2. a 9. května 2025 - ředitelské volno
28. června - 31. srpna 2025 - hlavní prázdniny (vyučování ve šk. roce 25/26 začne 1. září)
Provoz ŠD:
6:30 – 8:00, 11:40 – 18:00
16. 9. 2024 – 13. 6. 2025
Školní kalendář
Srpen
26. 8. zahájení přípravného týdne 9:00 jídelna K2
30. 8. interní vzdělávání učitelů, plánování osobního pedagogického rozvoje
Září
2. 9. zahájení školního roku, vítání prvňáků 8:00 K1, 8:30 K2
5. 9. třídní schůzky, burza kroužků, schůze výboru KPŠ
19. 9. zahradní slavnost – vítání prvňáků
Říjen
31. 10. ředitelské volno
Listopad
1. 11. ředitelské volno
11. - 22. 11. tripartitní schůzky 1.- 4. ročník
25. 11. PDGR I. stupeň čtvrtletní hodnocení 13:15 K1
27. 11. PDGR lI. stupeň čtvrtletní hodnocení 13:15 K1
28. 11. schůze zástupců tříd KPŠ, třídní schůzky 5. - 9. ročníku
Leden
20. 1. PDGR I. stupeň pololetní hodnocení 13:15 K2
22. 1. PDGR lI. stupeň pololetní hodnocení 13:15 K2
30. 1. vydávání výpisu a vysvědčení SH za I. pololetí
Únor
23. - 28. 2. školní lyžařský kurz
Duben
9. a 10. 4. zápis do 1.tříd
7. - 25. 4. tripartitní schůzky 1. - 4. ročníku
17. 4. interní vzdělávání učitelů
23. 4. PDGR II. stupeň čtvrtletní hodnocení 13:15 K1
24. 4. Čarodějnice na Květňáku
28. 4. PDGR I. stupeň čtvrtletní hodnocení 13:15 K1
29. 4. schůze zástupců tříd KPŠ, třídní schůzky 5. - 9. ročníku
Květen
2. 5. ředitelské volno
9. 5. ředitelské volno
Červen
9. 6. PDGR I. stupeň závěrečné hodnocení 13:15 K2
11. 6. PDGR II. stupeň závěrečné hodnocení 13:15 K2
25. 6. předávání certifikátů, 9. ročník v KC Zahrada
26. 6. poslední zvonění pro 9. ročník
27. 6. vydávání vysvědčení
Časový plán vyučovacích hodin
Délky vyučovacích hodin a přestávek platné od 1. 9. 2023.
Začátek a konec vyučování, časové rozvržení výuky
Hodina |
Od – do |
Přestávka |
Od – do |
0 |
6:55 – 7:40 |
0. – 20‘ |
7:40 – 8:00 |
1. |
8.00 – 8.45 |
1. – 10‘ |
8.45 – 8.55 |
2. |
8.55 – 9.40 |
2. – 20‘ svačinová |
9.40 – 10.00 |
3. |
10.00 – 10.45 |
3. – 20‘ pohybová |
10.45 – 11.05 |
4. |
11.05 – 11.50 |
4. – 10‘ |
11.50 – 12.00 |
5. |
12.00 – 12.45 |
5. – 10‘ |
12.45 – 12.55 |
6. |
12.55 – 13.40 |
6. – 5‘ |
13.40 – 13.45 |
7. |
13.45 – 14.30 |
7. – 5‘ |
14.30 – 14.35 |
8. |
14.35 – 15.20 |
|
|
a) Ve škole se vyučuje podle schváleného rozvrhu hodin. Budova školy se otevírá pro školní družinu v 6.30 hodin, pro školní vyučování v 7.40 hodin, v případě nulté vyučovací hodiny jsou žáci vpuštěni do budovy školy v 6:55 a ze šaten je odvádí příslušný vyučující. Škola se zavírá v 7:55, žáci, kteří přijdou později, jsou vpuštěni do budovy pověřeným zaměstnancem školy.
b) Vyučovací hodina trvá 45 minut. Prodlužování vyučovací hodiny není povoleno. Každá hodina začíná a končí zvukovým signálem, případně pokynem vyučujícího.
c) Po skončení výuky se žáci nesmí zdržovat ve škole bez dohledu. Volnou hodinu před začátkem odpoledního vyučování tráví ve školním klubu, školní družině, nebo mimo školní budovu.
Pravidla vnitřního režimu školy pro žáky Montessori skupin
Žák přichází do školy tak, aby byl v 7.55 ve třídě připraven na výuku. Vyučování začíná v 8 hodin a probíhá podle časového rozvržení vyučovacích hodin a přestávek:
- 1. a 2. hodina 8:00 – 9:30
- přestávka 9:30 – 10:00
- 3. a 4. hodina 10:00 – 11:30
- přestávka 11:30 – 11:45
- 5. hodina 11:45 – 12:30
Vstup zákonných zástupců a jiných osob do budovy školy
a) Osoby, které nejsou žáky nebo zaměstnanci školy mohou do budovy školy vstupovat pouze se souhlasem zaměstnance školy, který si je osobně vyzvedne.
b) Osoby, které nejsou žáky nebo zaměstnanci školy mohou do budovy školy vstupovat pouze:
- v době konání akcí organizovaných školou, při nichž se předpokládá účast veřejnosti.
- v době konání akcí organizovaných jinou právnickou či fyzickou osobou, která využívá prostor školy na základě smlouvy o pronájmu.
c) Zákonní zástupci žáků mohou po ohlášení ve vrátnicí školy vstupovat do školní jídelny na dobu nezbytně nutnou k vyzvednutí stravy v první den nepřítomnosti žáka ve škole a do budovy školy v době konání třídních schůzek resp. konzultačních hodin.
d) Zákonný zástupce žáka, popř. jiná osoba, se může účastnit vyučování pouze po předchozím souhlasu ředitele školy nebo jím pověřené osoby, a to v rozsahu a za podmínek stanovených ředitelem školy nebo jím pověřeným pracovníkem.