Další realizované projekty
Přispět k bezpečnosti dětí a mládeže při jejich komunikaci na internetu si klade za cíl již čtvrtý ročník projektu Kraje pro bezpečný internet. Do projektu je v současné době zapojeno všech čtrnáct krajů ČR včetně hlavního města. V jeho rámci také proběhne vědomostní soutěž o ceny.
Soutěž již začala 15. května a potrvá i přes prázdniny až do 30. října 2017. Pro žáky a studenty je připraveno devět e-learningových lekcí, na které navazuje soutěžní znalostní kvíz. Po správném zodpovězení dvaceti otázek...
Kurz a registrace pro děti a studenty zde
Kurz a registrace pro rodiče zde
Registrace do soutěže je jednoduchá - lze soutěžit i z domova. Zapojili jsme se i do předcházejících ročníků.
Více info zde >>
Celoevropský PROJEKT eSafety Label - již podruhé máme Zlatý Label
https://www.esafetylabel.eu/outputs-esafety_champions/champion_materials
Poprvé to bylo 8.12.2014, problematice e-bezpečí se v rámci projektu stále věnujeme; spolupracujeme se Saferinternetem a publikovali jsme v tisku, úspěšně se zapojujeme do soutěží k SID. Účastníme se i jiných soutěží s tématikou e-bezpečí - republikových i evropských (žák v Bruselu). Květňák byl pozván ke kulatému stolu o kyberšikaně, interviewován v Rádiu Junior na stejné téma a dokonce na toto téma školil na Pražském fóru primární prevence rizikového chování. A v našich aktivitách pokračujeme - příkladem je projekt KPBI 2016 a KPBI 2017, v němž se vzdělávají učitelé, žáci i rodiče - v hodině informatiky o tom u nás natáčela Česká televize. Velkou pozornost věnujeme primární prevenci žáků. Aktualizujeme osvětu pro veřejnost na školním webu (materiály ze Saferinternetu) a formou rodičovských kaváren spolupracujeme i s rodiči žáků.
SCOOL WEB
Květňák finalistou celostátní soutěže scoolweb 2016
Projekt ,,Child songs and nursery rhymes’’
Třída 5.A je součástí evropského projektu ,,Child songs and nursery rhymes’’ , kde společně s dalšími školami sdílí písně ze svých zemí. Žáci se učí písně v jiném jazyku a následně společně sdílí své dovednosti. Díky projektu poznají nové kultury, zjišťují, že stejné melodie můžou mít jiný text, a že náš jazyk může být pro ostatní těžší, než se zdá. Vše je pod záštitou eTwinning.net, Erasmus+ a Evropské unie video1 Turkish song - 5.A zpívá turecky, video2 What’s Your Favorite Turkish Word?
Karolína Kankrlíková, tř. uč. 5.A
UČITEL NAŽIVO
příprava studujících učitelství, párová výuka
(únor 2017 - červen 2017)
Jsme lidé jedné Země
multikulturní výchova, prevence proti rasismu a xenofobii, e-learning
více o projektu
Projekt OPPA
Projekt 2013-2015
Praha a EU – Investujeme do vaší budoucnosti
Naše škola získala na období 7/2013-3/2015 grant na projekt Podpora začlenění znevýhodněných žáků do výukového programu školy ve výši 3763127,-. Projekt je financován v rámci Operačního programu Praha – Adaptabilita a umožní škole zvýšit úroveň školských poradenských služeb, zapojení asistentů pedagoga do výuky, vzdělávání pedagogů, fungování poradenského týmu ve složení školní psycholog, metodik prevence, výchovný poradce, speciální pedagog a pedagog pro integrované žáky.
Realizace projektu významně podporuje strategii školy v pilíři Bezpečné prostředí, do kterého patří především vytváření pozitivního klimatu školy a možnost rovných příležitostí ke vzdělávání.
Možnosti využití školní metodičky prevence po ukončení projektu OPPA
- sociometrie třídy, její vyhodnocení a v případě potřeby poskytnutí různých aktivit pro další možnou práci ve třídě
- pomoc s jakýmkoli žákem se specifickými poruchami chování
- pomoc + řešení při náznaku, počátečních projevech či 1. a 2. stádiu šikany (nutnost znalosti krizového plánu školy jako součásti MMP)
- mapování a následná pomoc v případě všech prvků rizikového chování dětí, tak jak jsou uvedeny v doporučení MŠMT (agresivita, šikana, násilí, závislostní chování, záškoláctví, vandalismus, prekriminální i kriminální chování, zneužívání dítěte atd.)
- kontrola realizace MPP, sloužící především k jeho evaluaci
- koordinace ve spolupráci s externími organizacemi
- v případě potřeby vedení balintovských skupin